loading...
عاشقانه
احمد بازدید : 57 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
تیرگی یک خواب من به اندازه‌ی تقدیر توام .. که به دست روشنت دل بسته آسمون دل گرفته با منه .. گریه انگار که به من پیوسته حس خوب داشتنت همرامه .. این به من گرمی‌بودن میده من به این دلهره عادت دارم .. اینتویی داره امونم میده تو تموم عاشقانه ‌ی منی .. که به هر جهت پر از احساسی تو با دستای قشنگت داری .. پل رویا رو برام میسازی من بدون تو یعنی یک مرداب .. می‌رسم به تیرگی یک خواب بگو این تاریکی‌ها با ما نیست.. در میاد از پشت ابرا مهتا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    كدام بخش رابيشترميبسنديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 2,811
  • کدهای اختصاصی
    صددرصدبخونيد بازدید : 89
    اكركمي زودتر بازدید : 83
    باره اجر بازدید : 81
    دخترفداكار بازدید : 81
    كيك مادربزرك بازدید : 69
    داستان غريق نزاد بازدید : 67
    تيركي يك خواب بازدید : 57
    بازدید : 53
    download بازدید : 53
    Dnwnload بازدید : 51